Будь ласка, уважно ознайомтеся з внутрішніми правила проживання у готелі та умовами бронювання.

 

Внутрішні правила проживання у готелі

    1. Порядок роботи готелю, правила оформлення проживання у готелі та надання додаткових послуг

1.1. Режим роботи готелю – цілодобовий.

1.2. Година заселення  – 14:00.

1.3. Година виїзду – 11:00.

1.4. Номер (місце) в готелі надається гостям при наявності паспорта чи документа, що його замінює. Після оформлення документів на проживання у готелі, гостю ключ від номера. У разі втрати/пошкодження ключа, вартість останнього відшкодовується в розмірі, визначеному адміністрацією готеля.   З моменту заселення,  гість автоматично погоджується з внутрішніми правилами проживання у готелі.

1.5. Зміна постільної білизни, рушників та туалетних речей проводиться не рідше двох разів на тиждень.

 1.6. Гості готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.

1.7. Надання готелем безоплатних послуг:

– виклик невідкладної допомоги;
– доставку у номер кореспонденції при її отриманні;

– вільний доступ до мережі Інтернет;

– користування багажною кімнатою;

– користування кімнатою відпочинку;

– ранковий дзвінок-будильник;

– виклик таксі;
– надання необхідного інвентарю та предметів гігієни.

1.8. Готель гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.

     2. Обов’язки гостей, які проживають у готелі

2.1. Гості готелю зобов’язані:
– дотримуватися чистоти;

– в години з 23:00 до 06:00 дотримуватись тиші;
– дотримуватись правил пожежної безпеки;
– при виході з номера замкнути його і забезпечити зберігання ключа в установленому готелем порядку;

– не створювати  незручності для інших споживачів;

– відшкодувати збитки в разі втрати або пошкодження майна готелю у відповідності з чинним законодавством;

– дотримуватись інших вимог даних Правил та чинного законодавства України.

2.2. Гостям готелю, забороняється:

– палити на території та в приміщені готелю;

– вживати алкогольні напої та наркотичні засоби, а також порушувати загальновизнані норми поведінки;

– розміщення з домашніми тваринами;  

– користуватися в номері електронагрівальними побутовими приладам;

– заносити і зберігати у номерах пожежонебезпечні речовини, предмети і матеріали, що є небезпечними для життя і здоров’я громадян та збереження майна;

– залишати у номерах сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключ від номера без попередження адміністрації готелю.

    3. Права адміністрації готелю

3.1. У разі  неодноразово порушення  правил проживання у готелі, що призводить до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших споживачів, готель має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

    4. Умови бронювання

4.1. Гарантоване бронювання – передоплата в розмірі 100% вартості номера за одну добу.

4.2. Негарантоване бронювання – без передоплати.

    5. Умови анулювання броні

5.1. Безоплатна відміна гарантованого бронювання здійснюється не пізніше сьоми діб, до дати заселення. В даному випадку готель повертає кошти за бронювання.

5.2. Готель має право анулювати негарантоване бронювання в разі не заїзду гостя станом на 15:00 години передбачуваного дня заселення або неотримання до зазначеного часу, підтвердження більш пізнього заселення.

 

Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю.

З питань додаткової інформації про послуги готелю, будь ласка,

звертайтесь до адміністратора готелю за тел./факс + 38 (032) 295 59 69, +38 (068) 252 97 69.

 

Бажаємо Вам приємного відпочинку, Адміністрація Готелю.

Дякуємо!
Наш адміністртор звяжеться з вами найближчим часом.